Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Heii! Ville bare si at litla mi har fått sine første 2 tenner! De to midterste nede. Hun er 4mnd og 22 dager.. Syns hun var tidlig jeg.. men men ingenting er bedre enn at utviklingen går fort og greit!
en liten+en til! Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Så gøy:) Teo fikk de to første når han var 3 1/2mnd, og nå er det flere på vei, han er 4mnd+8dgr... så måtte slutte med amming pga biting:(
Harehopp Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Noen som slår denne da? Lille jenta mi hadde fådd den første tanna si da hun ble født,,, tro d eller ei,, jeg fikk ihvertfall sjokk,,, Tann nr 2 kom da hun var knappe 2 mnd gammel... begge i underkjeven... Synes d var litt i tidligste laget jeg da men,, legen forsikret oss om at d var helt normalt, å at d hadde skjedd før, men d var MEGET sjeldent...
pows Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Min fikk 2 tenner nede når han var 5 mnd gammel:) Har heldivis ikke prøvd å bite meg i puppen enda.. Håper ikke han kommer til å gjøre det heller.. Synes det er så søtt når de små har fått sine første tenner:)
LisaColli Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 hvor lang tid tar det før de kommer helt opp? fra de stikker fram liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå