Gå til innhold

Vi har bestemt oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Vi har ei tulle på 1 år og 10 mnd, og har nå bestemt oss for å prøve på nr 2 :-)

Det jeg lurer på, er om dere kan fortelle litt om erfaringer da dere bestemte dere for å bli gravide, og om hvor lenge det gikk før testen var positiv?

Hvor fort gikk det andre gang før dere testet positivt, i forhold til da første barn var på vei?

Hvordan var andre svangerskap i forhold til det første? Selv var jeg frisk som en fisk (med unntak av litt kvalme i begynnelsen, senestrekk og halsbrann) da jeg gikk med tuppa. Kan jeg regne med et svangerskap av samme slag neste gang, eller vil det forløpe helt anderledes?

Sikkert fryktelig vanskelige spørsmål å svare på, men kan være spennende å høre om hvilke erfaringer dere har fra nr en til nr to :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg velkommen..=o)

har selv startet på nr 2, så håper jo at testen blir pos i slutten av mnd, men ikke store forventninger...Bare litt.hehe

Så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt siden jeg ikke vet, men tror svangerskapet ditt kommer til å bli anerledes da ingen svangerskap er like, tror jeg..hehe...

Lykke til...

Skrevet

Takk takk :-)

Litt rart å være tilbake her inne. Er to år siden sist :-)

Det er litt ekstra spenning knyttet til at vi når bestemmer oss for å prøve igjen. Første jenta vår er egentlig et mirakel, ettersom jeg hadde fått beskjed om at jeg ikke kunne få barn :-)

Og hun kom hundre prosent naturlig :-)

Prøver å skru med forventningene, i tilfelle det ikke klaffer denne gangen, men håper jo i det lengste ;-)

Uansett om det går eller ikke, så er vi evig takknemlige for den flotte jenta vi har fått :-))

Skrevet

Er det ingen som har noen erfaringer å dele?

Skrevet

Hei!

Gratulerer som prøver, da!

Jeg tror nok det er helt individuellt hvor lang tid det tar å bli gravid, noen blir det på første runde, mens det er noen her inne som har holdt på i over 4 år... Og flere av dem som sliter nå har barn fra før. Så jeg tror ikke det er noe standard svar.

Lykke til, jeg skal krysse fingrene for at du er en av dem som kommer raskt over i 1. trimester!!!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...