Gå til innhold

ultralyd i dag, 7 uker + 2!


Bohema77

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag og denne gang kunne vi se hjerteaktivtet! Så godt! Fikk med meg bildet hjem, gleder meg til å vise det til min kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye - må være ufattelig deilig å se hjertet slå! Jeg skal på UL i morgen og er da 7+2 - håper på gode svar jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, lofotfrua! Fantastisk bra at dere fant hjertelyden! Hvordan så spiren ut der inne, og hvor tydelig ble bildet? Jeg er også 7+2 i dag, og håper jeg blir kalt inn til ultralyd snart slik at vi kan begynne å slappe av litt.

Kan jeg spørre hvofor du fikk tidlig ultralyd? Eller betalte dere kanskje for den selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lykke til med ultralyd du også! Jeg fikk tidlig ul pga at jeg hadde 2 uker med sterke smerter, mensensmerter. Det kom hver natt, i tak 3-4 ganger pr natt og varte i 10 min. Nesten litt riesmerter. Ingen blødning, men hadde hatt blødning uka før(nok en festeblødning). Jeg var så redd for at det var en ekstrauterin graviditet, at det satt i en eggstokk eller noe- så ble henvist til ul av lege. Var i uke 6, og da var det ikke hjerteaktivtet- så ble så glad i går da vi så aktivtet! Det var et dårlig bilde, men kan se en liten reke og en sekk inni en større svart sekk...

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at det er mange av oss som er nesten like langt på vei!

Lofotfrua,

Takk for svar! Uff, du må ha hatt det fælt før du fikk se at alt var fint på ultralyden! -Unner ingen å oppleve det. Ekstra vidunderlig å endelig se at alt var bra der inne når du har vært så redd på forhånd. Jeg håper dere begge er skikkelig lykkelige nå!

 

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...