Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg var på do nå, og så at det var litt brun utflod. Jeg bruker jo Crinone, og har jo sett de ekle gråbrune klumpene som kan komme, men dette var mere utflod. Kan dette komme av Crinone? Er det andre som har opplevd det samme?` Uff.. Jeg er helt skjelven nå.. Orker ikke tanken på enda en SA..
Sunniva78 har to små Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har nettopp hatt dette selv. 4+4 begynte jeg å få brun utflod, det varte i ca 2 dager. Rikelige mengder. Så opphold 2 dager før det kom friskt blod. Jeg blødde endel i noen timer, etter det var det kun brunt igjen. Vi fikk se et lite hjerte som banket på UL i går, helt fantastisk. Vet du blir engstelig, men dette er faktisk vanlig. Rart de ikke opplyser oss om det synes jeg! (Nå kan riktignok Crinonen gi gråbrune rester, men ikke så store mengder, og ikke tyntflytende om det er det du har) Lykke til!
mlkt Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Det samme skjedde meg. blanding av brunt og friskt blod i 4 dager. Forferdelig når det skjer. hele verden raser. men...... Har vært å sett et lite bankende hjerte, utrolig godt. Crinonen kan gi blødninger. Lykke til:)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Takk for svar dere.. Den ser ganske normal ut nå, bortsett fra det som er fra Crinonen.. Så da får jeg krysse fingrene og håper på at spiren klorer seg fast der nede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå