Gå til innhold

noen her som IKKE gir smokk i det heletatt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min tok smokk og flaske en mnd etter fødsel men endag bare tgde hun på de så da ble det slutt..ga henne sjelden smokk den første leve mnd..

lurer på om jeg bare skal lavære å gi henne smokk, hun vil jo sikkert ikke bli å "ta den" før hun er 6-8mnd uansett å da er det ikke noe vits.tenker at om hun ikke vet hva smokk er da vil hun heller ikke savne den, åsså slipper man avvenningen osv..noen som deler mine tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av mine 3 har brukt smokk,og nå ser det ikke ut til at nr 4 vil det heller. Har prøvd med alle men ingen som vil,og de har klart seg utmerket godt uten. prøver litt nå med vesla på snart 4mnd fordi hun gjerne vil henge litt i puppen,men er ikke veldig interessert. Hadde vært kjekt for å roe ned skrik noen ganger men... Er derimot veldig glad for å slippe avvenning når den tiden kommer,har hørt mange som sliter. Men noen går det gteit med,særlig hvis de kun har fått lov å bruke den ved soving. Hun her vil heller ikke ha flaske noe som vi prøver ut nå siden vi skal i bryllup om en mnd.

Skrevet

Hadde ikke sugebehovet til minimais vært så stort, hadde jeg ikke gitt henne smokk heller... vi har også en annen grunn, og det er gulpinga. Men sånn som det er nå, så bruker hu smokken rett etter måltid, og når hun skal sove. Og det er bare i innsovningsfasen, den ramler ut når hun er sovna og vi putter den ikke inn igjen med mindre hun vil ha den.

Jeg tror det går helt fint om du lar være å gi henne smokk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...