Gå til innhold

IKM 23.....gravid =) Roper på Prins/Prinsesse -08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Pins/Prinsesse- 08? Er du her? Hvordan går det med deg??? Meg og deg har samme dag IKM 7.juni. Jeg testet allerede positiv to ganger...

KLEM Martine

Sender masssssse babystøvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt:=)

Skrevet

Oi! Gratulerer!!! Har ikke testa ennå, jeg. Var og kjøpte tester idag, så om ikke tanta dukker opp i løpet av natta, så tester jeg i morgen tidlig. Håper virkelig at jeg får positiv test. Hadde jo vært gøy å følge noen som er akkurat like langt på vei ;-)

suger til meg masse babystøv, og håååååååååååper at jeg får positiv test i morgen!

Og igjen: GRATULERER martine=)

Skrevet

gratulerer:) jeg har også testet positiv..har også ikm samme dag som dere:) har termin ca 15 februar ut ifra min syklus jeg:)

Skrevet

Vel, da vet jeg det. Flere "vorter" på areola, vondt i ryggen, ømme bryster og alle de andre tingene jeg har kjent helt siden EL er IKKE graviditetstegn hos meg... Ømme bryster og murringer er jeg jo vant med, men hadde jo et håp denne gang pga forandringene på areola og den merkelige "stølhetsfølelsen" i magen, men nei... Tok en test for en time siden(QR) og den var negativ, ikke antydning til strek engang. En halvtime etter begynte jeg å spotte, så her kommer nok tanta for fullt innen i morgen tidlig :´(

Dette er 11 pp. Har tidligere ikke hatt særlig håp, men denne gang hadde jeg det. Lap i slutten av april, dobbel pergo i mai og kos hver dag fra 22. til 25. mai. EL 24. mai. Vel... da er det bare å forberede seg på ny runde med pergo fra lørdag...

Skrevet

hei Prins/Prinsesse-08

Martine , sender deg masse klemmer. Jeg har tro på det at neste mnd. er din tur !!!!!

Har du noen barn fra før? Jeg har ikke. Mistet i år. Da jeg var 5.mnd. på vei.. Fra i går har jeg feber og sansinlig et ørebeten. auuuu...=(

Skrevet

Håper troen din er sterk ;-) Hadde jo vært fint å få et lite marsbarn :-D Har ingen barn fra før. Prøver på første, og det tar visst tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...