*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Er bare litt utolmodig :-D Tok 2 tester i går på ikke morgen urin og 1 til i dag morges og alle de tre viste lysrosa strek ( strimler). Skulle av og kjøpe CB nå men de solgte ikke den,bare qick respons. Tok en nå med urin som jeg hadde fra morgenen av. Denne viste også lysrosa strek. Hmmm, kan jeg skimte et lite håp om at spiren er der? Det står jo at en ikke skal lese av testen etter 5 min. den lyserosa streken kom ikke før etter 3-4 min, har det noe å si? Klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Oj, spennende:-) En strek er en strek, jeg testet positivt 5 dager før ikm, men det tok noen minutter før den svake streken kom på de første testene (quick respons sine). Når er ikm?
januar-baby Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Du kan regne deg som gravid ja. En får ikke noe strek, ikke nubbe-sjans til å få en svak heller, om en ikke har de hormonene ......Selv om streken kommer på overtid. Eg ville ventet til IKM med å fortelle det til NOEN dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå