En liten mamma Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Dere som bruker lammeskinn i vogna nå når det er så varmt.. Er dere fornøyde, og regulerer det virkelig varmen? Jeg har selv lammeskinn, men syns det er veldig varmt nå. Men jeg har ikke prøvd uten da, så det hadde nok vært varmt uansett?
Milletrille Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 har tatt ut lammeskinnet av vogna da det begynte å bli trangt. Men hun ligger på det i senga og da med et helseteppe delvis over seg. Er i den tro at lammeskinnet regulerer varmen og var inne på nostebarn.no i dag for å lese meg opp litt der. Velger å stole på de jeg....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har tatt vekk lammeskinnet. Det er sikkert varmeregulerende etc...men jeg synes det virker ubehagelig i denne varmen. Så her får vi for hvite bomullslaken. Fungerer veldig bra for oss!
venternr3:) Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 vi kom akkurat hjem fra syden. der hadde vi med oss lammeskinnet og vi brukte det hele tiden, alt annet ble gullet klamt av.. er absolutt å anbefale i varmen, så jeg kommer til å fortsette med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå