rødt Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg vil gjerne ta tidli ultralyd, og har hørt at Majorstua klinikken skal være bra for dette??? Målet mitt er å få sett om alt er bra med den lille, og at der ikke er noe feil ved forsteret. Er det mulig?? Har fått en gutt, deretter mista 2 ganger, siste gang uke 11. Er nå 9+3, og har hørt at fra uke 10 er det greit å sjekke? Noen som vet, og kan gi meg et tlf nr? Er ikke fra oslo, så syntes det var litt vanskelig å skjønne de forskjellige klinikkene fra hverandre...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har bare vært på Byporten Legesenter. Der har de en veldig dyktig kvinnelig gyn, som har tatt innvendig UL på meg. Om du ikke er fra Oslo, så er vel det mere ideelt i og med at det ligger rett ved siden av Oslo S. Telefonnr dit er: 22348200 og gyn heter Kristine Meidell. Ellers er nr til Majorstuaklinikken: 22695510 Lykke til!
rødt Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Takk for tips og hjelp!. Jeg skal sjekke det opp:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Lurer på om det var der jeg var for noen år siden...hm...husker ikke helt navnet, men den lå der. Min erfaring var i alle fall at UL var bedre på sykehuset. Ville valgt noen andre jeg....
Krolla og Theodor Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 De har ikke lov til å si noe om fosteret før etter uke 12......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå