123-indianere Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hei er på jakt etter 90 talls musikk. Noen som har noen favoritter fra den tiden, gjerne tidlig 90 tall. Trenger å bli reminded på slagere fra den tiden..... og skal lage party musikk cd til 30 års festen..
imsdal med julesmak Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Det letteste er vell å gå inn på www.vg.no og så inn på vglista der kan man jo søke seg laaaangt tilbake i tid )
123-indianere Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 begynte å klikke..men når det går bare en uke tilbake per klikk så tar det så forbasket lang tid....
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Hva med: - Michael Learns to Rock: The Actor - Roxette: How Do You Do - Maggie Reilly: Everytime We Touch - Bon Jovi: Keep The Faith - Dr. Alban: It's My Life - Metallica: Wherever I May Roam - Ace Of Base: Wheel Of Fortune - Nirvana: Smells Like Teen Spirit - Right Said Fred: I'm Too Sexy - Bryan Adams: I Do It For You - Bonnie Tyler: Bitter Blue - Sinead O'Connor: Nothing Compares 2 U Her var iallefall noen gode gamle slagere, kommer ikke på så mange andre i farten!!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Aqua - Barbie girl! Hehe.. Gina G - Oh ah just a little bit Ole Evenrud - This town aint big enough for the both of us Roxette - Shes got the look
snuppi min Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 *hehe* nå har jeg rotet igjennom cd samlingen min.... Guns 'n' roses - Cry, November rain Dumdum boys - Englefjes, splitter pine, CC Cowboys - Tigergutt, vill vakker og våt, harry, Cher - Belive Ayla - Ayla part II Jennifer Paige - Crush Texas - Summer son E-type - Here I go again, Angels crying Aerosmith - I dont wanna miss a thing Reset - Blue Eternal -Stay Fool's garden - Lemon tree Tasmin Archer - Sleeping satellite 4 non blonds - Whats up Run DMC Vs Jason Nevuns - It's like that Vanilla ice - Ice ice baby Haddaway - what is love coolio - Gangstas paradise 2 Pac - Califonria love Snap - Rythm is a dancer Reel 2 reel - I like to move ut Sash! - Encore une fois og Equador Rednex - Cotton eye joe La bouche - Be my lover scatman john - scatman The tamperer feat. Maya - Feel it Dr. Alban - It's my life Crash test dummies - MMM MMM MMM MMM Chumbawamba - Tubthumping Blur - Parklife White town - Your woman Babylon Zoo - Spaceman The red hot chillipeppers - Under the bridge, higher ground Håper det var noen du husker og liker her.
123-indianere Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Takk for tips. Noen fler? har klikket meg tilbake på vg.no men den går ikke lenger enn til 1999... så gjerne tips før da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå