3 skatter ute:) Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 huff, skulle hatt mens 20. mai hvis jeg er i rute, er ikke sikker på det da. vil så gjenre være gravid, det er første månden vi prøver igjen etter forrige baby, så er jo ikke noe stress. De 2 forrige gangene har jeg følt meg så veldiog gravid, nå er det bare litt, ikke like kvalm som før og ikke den samme dospringingen, men likevel. så tørr jg ikke teste, for om den er negativ er jo håpet ute for denne gang, og det er så godt og ha det der lille håpet, og vi må se om det blir ny mens, men hvem vet når den kommer så tussete man blir når man vil bli gravid
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 ååå, som om jeg hadde testet nå da...hehe Men hvis du tester nå og får neg, så er det jo ikke sikkert det er negativt, kan hende det tar litt lengere tid bare... Ikke gi opp håpet før du får mensen.. skjønner deg at man blir tussete...er i min første pp slev og vi har avtalt at skjer det så skjer det, emn jeg vil at det skal skje nå...hehe..tenkte å gå skikkelig inn nå,klaffer det ikke denne mnd så får vi bare gjøre som er avtalt...hehe Jeg sier test...hehe, men det er helt opp til deg da...=o) er spent... lykke til klem
gravid me nr 8 :-) Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 hei,d er jo 17 dager siden du skulle hatt mensen så visst du er gravid så bør den slå ut nå..å siden du ikke har fått tr så er du nok gravid ta deg en test du lykke til da
3 skatter ute:) Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 skal på fest fredagen, kanskje jeg tester fredag morgen da.... hvis jeg tørr drikker selvfølgelig ikke uten og ha testet, men vet ikke om jeg gjør det om jeg tester negativt heller. man vet jo aldri, uten prevensjon er man aldri sikker
3 skatter ute:) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 i natt tok jeg mot til meg, tissa i koppen og dyppa pinnen...... oj sann, der sneik det seg frem en svak svak strek som ble sterkere i løpet av få minutter. så da er det kanskje en liten tass der inne da:):) reiser på ferie i dag, gjett om den blir fin da er mellom 6 og 7 uker da, hvis tng stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå