Gå til innhold

blødninger-skal på UL

gulle88

Anbefalte innlegg

ja-a... begynte å blø i går kveld og blør fortsatt... ringte jordmor i morrest, ble bedt om å ringe svangerskaps poliklinikk og der ble jeg bedt om å ringe fastlegen. Så jeg ringte legekontoret, og der var de tydeligvis veeeldig opptatt og hadde ikke tid til lille meg. Sa jeg skulle snakke med legen min, og da sa de at de skulle få han til å ringe meg opp. Det gikk to timer og da ringte jeg igjen (hallo? ringer han snart!) da sa hun dama i ekspedisjonen at hun hadde snakket med legen og han skulle ringe meg før 12. Han hadde også sagt at jeg ble henvist til UL på St.Olav i trondheim hvis jeg ville. Jeg sa JA, og sa han måtte ringe meg snart.

Så nå sitter jeg her, med bind i trusa, hjerte i halsen og blir bare sintere og sintere (for legen har fortsatt IKKE ringt meg! )

Hva er det med lege-norge?

Klokka er halv 2 nå og jeg begynner å bli mektig irritert, må jo snart få vite NÅR i ettermiddag jeg skal inn på sykehuset! Bor et godt stykke unna og har ikke førerkort, så min mor må kjøre meg, men vi må først finne barnevakt til lillesøster. (kan da ikke ta med hun på UL, neij..ikke nå).

Så i dag er mine hormoner veldig ville og irriterte!

Noen med samme erfaringer?

Er 19 år , 2+3 på vei og førstegangsfødende! Helse-norge må da ta litt bedre vare på UNGE gravide folk som har panikk og ikke vet hva som skjer inni magen! ER LIVREDD FOR Å MISTE!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...