Surredama Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Sniker meg inn her til dere med et spørsmål jeg, siden jeg har inntrykk av at dere er symptom-ekspertene. Venter mens 10.juni. Den siste tiden har jeg vært litt uvel, hatt mensmurringer, litt småvondt i ryggen og stikkinger i nedre del av magen, hatt økt utflod, småvondt i hodet, vondt i lysken (ligner strekk, slik jeg hadde i sist svangerskap, vel og merke mye senere i svangerskapet) og vært mer trett og sliten. Dessuten har jeg skikkelig rastløse ben, noe jeg også hadde ved sist svangerskap, og ikke har hatt siden det. Sist jeg var gravid hadde jeg ømme brystvorter veldig tidlig, men nå ammer jeg, så er ikke så lett å si. Noen her som har hatt mange symptomer på graviditet, men likevel ikke vært gravide? Lurer sånn på om symtomene mine bare skyldes tilfeldigheter, bekymringer for om jeg er gravid (upassende tidspunkt) og intens leting etter symptomer. Holder på å bli gal av å vente...
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei... hmmm..ikke lett å vite, men hvis du har noe av det samme som sist så skal du ikke se så veldig borti fra at du kanskje er gravid igjen. Husk at gravid symptomer er noe likt mens-symptomer, hvis jeg ikke tar graådig feil her da... Men med helt sikkerhet så ville jeg nok tatt en test.. Lykke til............Og gratulerer så mye....(?) klem
Surredama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Tok test med morgenurin i dag, og den var negativ. Men er jo fortsatt 4 dager igjen til IKM. Men så er syklusene litt ustabile, så mulig jeg må vente ennå lenger enn til søndag før jeg vet noe :-( Føler meg gravid. Men er ganske usannsynlig at jeg skulle være det, for må ha blitt befruktet på et lite sannsynlig tidspunkt. Men så blir jeg lett gravid, for har blitt gravid to ganger før på lite sannsynlige tidspunkt. Lurer sånn på om flere her virkelig har følt seg gravide, men ikke har vært det? Lurer på hvor mye man kan klare å lure seg selv med symtomper man tror man har osv.
millymolly&mini Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Følte meg gravid ja denne pp med mye av de samme symtomene som deg, men tr kom i går mer voldsom enn vanlig. Så mulig egget ikke festa seg, og jeg blør mye mer enn vanlig! Du skrev at du ble gravid tidligere på usannsynlige tidspunkter - kan det være at det er på sannsynlige tidspunkter? Fordi eggeløsning i mitt tilfelle skjer i normale sykluser på dag 19-20 (ikke normalen 10-14). Så du kan ha sein eggeløsning...Og da får du ikke evt positve gravidtester før i hvertfall fire dager!!Håper du tester det du vil at den skal vise! Ikke lite nysgjerrig, men vil du bli gravid nå eller vente eller helst ikke???
Surredama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Det passer vanvittig dårlig på flere måte å bli gravid nå, så med all min fornuft ønsker jeg absolutt ikke å være gravid. Planen var å vente MINST to år til, kanskje til og med opp i fem år. Men så skjer det vel noe når man går rundt og tror man er gravid, så tror jeg blir litt skuffa om det viser seg at jeg ikke er gravid likevel... Selv om graviditet ville vært litt krise. Men viss jeg er gravid, så må det skyldes tidlig eggløsning, og skulle tro testen slo ut tidlig også... hmmmmmmm Denne måneden har jeg hatt teste-mani og vært på intens symptom-jakt. Så på akkurat det punktet passer jeg jo bra inn her på "Bli gravid" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå