Prins&Prinsessa Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 prøver å bli kvitt maurene. hva gjør jeg nå da? funker jo ikke. lager bare ekstra arbeid for meg selv i 28grader Hjelp??
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Litt trøst????? Da holder katter seg borte.. Selv om maur er en plage ja.
Dronningen! Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Skadedyrspray er tingen mot maur. Eller maurbokser:o)
Prins&Prinsessa Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Blir de borte fra hele leiligheten da? Eller bare i området der jeg sprayer?
Pittamitta Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 blans sammen en skikkelig blanding av sukker med natron eller bakepulver.strø dette utover og PANG maurene eksploderer!!! Litt grotesk da men...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Kjøp en sprayboks med Permetrin (tror det skrives ca sånn...), spray rundt huset eller konkret der du vet de går og vips så er de borte. Fungerer også fint mot andre insekter som veps, edderkopper og lignende. Bare pass på å la det tørke opp og lufte godt om du må spraye inne. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå