AnTiLoPeSvIn Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 jeg har lyst på en besafe har hørt mye positivt om den. men skjønner ingenting på dette. he he første gang jeg skal kjøpe. det er en som heter besafe izi sleep fra 0-13 kg. og ei annen som heter besafe izi kid som er fra 0-18 kilo, kan jeg bruke izi kid på min sønn som går mot 6 mnd nå som veier litt over 8 kilo? syns stolen ser så "rett" ut tenker på ryggen hans, han klarer jo ikke å sitte enda. kan noen hjelpe meg, er helt grønn på dette området.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Kjøp britax two way elite (9-36 kg).. eller ihvertfall titt litt på den også! Men hvorfor skal du bytte allerede??
mammmamia ** Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Du bør ikke bytte over fra babysetet før gutten din kan sitte selv..! Han sitter godt i babysetet sitt enda, gjør han ikke? Uansett MÅ du ta med bilen i butikken og få prøvd seter i bilen, mange seter, (SÆRLIG Besafe) blir veldig bratte i noen biler, om baksetet heller litt mye, og sitter derfor ikke så bra... Så ta med bilen og veldig gjerne ungen også, så får du prøvd seter og sett at han sitter godt :-) Ikke lås deg på et sete før du drar i butikken..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå