Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. juni 2007 #26 Skrevet 6. juni 2007 morsomt.. skal begynne å lage sånn scrapbook (?) tror det heter det (?) jeg =) er så fiiiint å bla i de som har deet
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. juni 2007 #27 Skrevet 6. juni 2007 Ja, det er jo kjempe fint å ha.
susemikkel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 6. juni 2007 ja å tenk så kult for de når de blir stoooooore, å få se hva de egentlig startet som !! Smelt !! Gleder meg til å komme inn her igjen i morgen og snakke mere med dere jenter, nå måååå jeg bare ut å nyte sola.. svett svett...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. juni 2007 #29 Skrevet 6. juni 2007 Nei, jeg har jo ikke tatt bilde enda jeg da. Hadde vært morsomt å se nurket ditt. Vet ikke om det er mulig å legge ut bilder her heller jeg da.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. juni 2007 #31 Skrevet 6. juni 2007 Jepp, starte vår egen skravletråd vi da=) snakkes senere !=)
susemikkel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #32 Skrevet 6. juni 2007 jaaaa det gjør vi ;o) Kose dere masse dere også. Klemmer
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #33 Skrevet 6. juni 2007 Hei Susemikkel ) Husker jeg riktig at dere har fått satt inn egg??? Er ikke god på de riktige uttrykkene ifm m infertilitetsmedisin.... Men uansett er det jo fantastisk at dere har sett hjertebank )))))))))) Vi var på UL på mandag, et lite sprellende nurk som er 11+5 idag ))))) Helt fantastisk forelsket i den lille ) Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå