Gå til innhold

JIPPIIIIEEEE !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet slo på den lille tassen der inne, det var sååååå godt å få sett det, phuh, etter alt "slitet" man har vært igjennom, ENDELIG !!

*slår stiften av glede*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt er du på vei susemikkel ???

klem :)

Skrevet

Gratulerer!!

Det er jo en milepæl i svangerskapet. :) :) :)

Skrevet

Hurra!! Håper på at hjertet til min tass/lillefrøken også slår, evt begynner snart. Er bare 4+5 =)

Skrevet

Er du DINE 4+5 eller fosterests?? :)

Skrevet

hei jenter ;o) Tusen takk for hyggelig hilsen, jeg er idag 6+2, og den målte 0,5mm, hjertet slo som bare det, har du funnet ut hvor langt du er på vei Butterfly?

Og hva med deg Queen_of_the_road?

Dette er jo bare morro??kniiiiiiiiiiiiiiser...

Skrevet

Hmmm, siden spirene våre er like lange så er jeg vel kanskje lik som deg da :D Følg hverandre gjennom svangerskapet !? Må ikke glemme og få med Queen Of The Road heller da, hun er min følgesvenn her inne ;D

Skrevet

Hurra for deg og "tassen/llillefrøken"også, det er skikkelig godt å se, så det blir nok snart din tur også nå skal du se, krysser alt for dere andre her også. å piiiiiiiiler ut i sola...

Skrevet

Jeg tror jeg er noe sånn som 8 + et eller annet, men vet ikke helt sikkert, så håper legen kan hjelpe meg med å finne ut av det når jeg skal dit. (19. juni), så er bare 13 dager igjen..... HURRA. :) :) :)

Håper å få se astronauten min snart jeg også. :) Blir litt mere virkelig da tror jeg. )

Skrevet

Så gøy ;o) jeg slenger meg gjeeeeeerne med på følgeslasset, kniiiiis...

Sammen blir vi stooooooooooooore dynamitter, godt å dele erfaringer å alt med noen som er likt sant??

Skrevet
:) Ble varm om hjertet her av den komentaren din jeg Butterfly. :)
Skrevet

Jepp, men da er det *butterfly, QOTR og susemikkel* som går svangerskapet sammen ;D

Har du fler barn susemikkel !? =)

Skrevet

Heeeeelt klart mere virkelig når man på en måte har sett de, synes jeg også. guri, helt sprøtt egentlig !! 13 dager går fort vøtt ;o) mumle mumle...

Skrevet

Koselig, men du er jo det så :)

Skrevet

Så klart du får slenge deg med Susemikkel. Bare morro det. :)

Skrevet

Syns tiden går litt sakte jeg da.. hehe.. :)

Men gleder meg til den 19. ja.. hehe...

Skrevet

Fikk du bilde med deg idag susemikkel ??= )

Ser ut som en liken sånn reke ting på bildet mitt, men antydnigner til BITTEsmåe armer og ben :D

Skrevet

Nope dette er mitt første, har vært igjennom det meste , men ENDELIG skal det gå bra nå ;o)

Enn dere da Butterfly,qotr ?? flere barn??Er dere i fin form også?

Skrevet

kniiiiiiiiiiis, tålmodighet er en dyd sier de !!! *flirer*

Gleder oss på dine vegne vi da ;o)

Skrevet

Dette er mitt første =) Er jo enda ganske ung så.. hehe!!

Men ellers er jeg i knall fin form, vært ganske kvalm idag, men kom seg etterhvert =)

Skrevet

Har du lagt ut bildet ditt Butterfly? Lyst å se jeg. :)

Skrevet

Ja, skikkelig kult å ha da, lager eget album, får visst bilde hver gang sa de der jeg går, det blir gøy da, akkurat slik så det ut på dette bildet også, helt sprøtt at det skal bli menneske liksom??

Fikk bilde da de satte inn eggene også jeg, så starten er satt ;o)

Skrevet

Åh. Så morsomt!! :)

Skrevet

har ikke det altså, eneste jeg har det på er mobilen :( og i lommeboken da så klart !=) er ditt ute??

Skrevet

nemlig !! husk å spør dere også nå da, i tilfelle de skulle glemme å ta det ;o) ikke bra, hehehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...