Gå til innhold

Plages så ille med at jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lyver så mye... Føler at dagen blir mye bedre hvis jeg får fortalt en liiiten løgn :)

 

Trenger ikke være mer enn finne opp noe som liksom har skjedd i dag eller noe sånn.. Lyver ALDRI om kjempestore ting, og lyver ALDRI til sambo..

 

Meen, jeg får en trang for å lyve..

 

Vil veldig gjerne være anonym under dette innlegget!!

 

Vet noen hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart :-)

 

Hva du bør gjøre med det, tror jeg avhenger av hvor stort problemet er.. Du bør nok følge med på hvordan det utvikler seg.

 

Hvis trangen til å lyve bare blir sterkere og sterkere, kan det bli et reelt problem i hverdagen. I så fall synes jeg at du skal snakke med fastlegen din slik at du kan få hjelp til å finne ut hvorfor du trenger å lyve, og hva du kan gjøre med det.

 

Jeg hadde vært litt redd for å utvikle en tvangslidelse, jeg, så jeg anbefaler at du holder et lite øye med deg selv...

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det, men er bare sånne veeeldig små ting da, som "jeg drakk kaffe istedet for te idag" skjønner? Neeeei, jeg har ikke tatt en røyk.. bare sånne småe ting =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Dette høres jo litt kjipt ut da. Kansje du kan ta kontakt med legen/psykolog, kansje de kan hjelpe deg. :)

Håper du finner ut av det.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det nok bare an på hvor mye det plager deg :-)

 

Hvis du er veldig bekymret kan du jo snakke med fastlegen din. Hvis du bare synes det er rart, kan du jo avfinne deg med at du er litt rar, sånn :-) Og så får du holde et øye med om det blir verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det høres ikke bra ut. Det er jo veldig dumt for de rundt deg da, og til syvende og sist fryktelig kjedelig for deg selv. Det vil jo til slutt bli stilt spørsmål ved troverdigheten din. Dvs at folk til slutt starter å legge merke til løgnene og tar alt du sier med en klype salt. Ønsker du virkelig dette? Hver gang du får trang til å lyve, tenk før du sier noe. "Hva kan dette gjøre med meg på lang sikt?" Der og da så virker det kanskje uskyldig, men du skader din egen person ved å gjøre dette.

 

Selv synes jeg det er fælt nok å lyve om graviditeten.

Ønsker deg lykke til, og håper virkelig du klarer å slutte med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...