Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hei. Jeg er en mann dom er sammen med verdiens herligste jente. I de siste mnd. har jeg stadig fantasert mer og mer på at hun knuller andre menn. Har lyst til at hun skal dra på byen å ha sex, for så å komme hjem å fortelle alt til meg. Skjønner at dette er en litt syk fantasi, så er ikke interessert i å høre om folks som synes dette bare er syk. Hvordan skal jeg pressentere denne fantasien for henne? Hvordan ville du reagert om mannen din hadde spurt om du kunne gjøre noe slikt for han? Har du erfaringer, del de gjerne.....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Da hadde jeg følt meg temmelig verdiløs. Kan ikke være verdt mye i hans øyne da.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 vet ikke hvordan jeg ville ha ideen presentert, men tanken villle gjort meg sprengkåt.. men det er en helt annen sak om jeg faktisk hadde gjort det da.. sannsynlig hadde jeg fortalt han en historie fra fantasien. lykke til, fortell gjerne hva utfallet blir
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Presangter det som en fantasi, det er jo det du sier det er. Enten så vil hun like den, eller ikke. En fantasi er noe en tenner på ved tanken, om en ønsker å bringe fantasien ut i livet. Meg og min mann veksler ofte fantasier, jeg syns det er veldig spennende å høre hva han fantaserer om. Noe har vi prøvd ut og noe forblir i våre fantasier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå