Gå til innhold

Hvis dere leser innleggene som går på 2 tri og 3 tri nå, om når dere som har/venter jente hadde sex så ser dere at det nok er veldig mange som hadde sex ved/under EL og som venter jenter! :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen!

Hvis du leser inne på sidene som heter 2. trimester og 3. trimester så ser du at det nå er et spørsmål som heter: Dere som har/venter jente.

Hvis du leser svarene der så ser du at nesten alle som har svart og venter jente,hadde sex ved EL og mange hadde på EL dagen!

En liten trøst at det ikke er noen som helst oppskrift på å lage jente elller gutt!

Det er jo like før og på selve eggløsningsdagen man har størst sjanse for å bli gravid. Hvis man prøver å lage jente ved å ha sex flere dager før, så reduserer man samtidig sjansene for å bli gravid nokså mye.

Jeg ble kunstig inseminert på selve eggløsningsdagen og venter en jente. For meg var kjønnet ikke viktig, jeg ville bare ha størst mulig sjanse for å bli gravid og er veldig glad for at jeg ble det!

• 2 uker senere...

Annonse

Vi proevde ikke paa et spesielt kjoenn, men Babycomp monitorene sier faktisk det motsatte av folk her inne--at gutt er mer sannsynlig 3-5 dager foer EL, og jente rundt EL dato...

• 3 uker senere...

guttsædcellene er nå faktisk bevist at de er raskest men minst levedyktige i tid, etter hva jeg da kan skjønne vil sex på eggløsnngsdagen bli gutt--det har ihvetfall stemt på mine 4 gutter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...