Gå til innhold

Frøyaklinikken eller Vibeke Fjeld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres bra ut. Vet bare at Frøyklinikken i tillegg tilbyr fotsonetrapi og lurte på litt forskjellene mellom de 2. Ser at Vibeke Fjeld har fine tall....men det har kanskje Frøyaklinikken også.

Hei!

Jeg er igang med mitt forsøk nr. 2 ( skal ha uttak i morgen) og går på Frøyaklinikken. Nå har jeg fått behandling 1 gang i uken siden første mislykka forsøk og får både øreakupunktur og fotsone. Fotsone er utrolig deilig og jeg synes i allefall det er et pluss.

I tillegg får jeg også innimellom noen homeopatiske midler. Jeg er i allefall veldig godt fornøyd med henne jeg går hos der, selv om jeg enda ikke vet noe resultat av dette forsøket.

Kan også ta med at jeg også i fjor ble operert for endometriose, og menssmertene er betydelig redusert etter at jeg startet med behandlingen. Dette håper jeg også skal være med på å kanskje bedre kunne lykkes.

Har ikke sett noen tall for Frøyaklinikken, men de er jo også spesialister på dette med barnløshet, IVF - jeg fikk i allefall de anbefalt av en annen homeopat som ikke hadde dette som spesialfelt.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...