Galskapens overhode Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Ved el får jeg så store smerter i eggstokken jeg har EL fra at jeg knapt klarer å sette meg, reise meg eller gå uten å halte. Hvordan ha sex da?? Denne mnd klaffet det me sengekos dagen før smertene tiltok.. Men skjønner ikek helt hvordan jeg skal få festet noen spire der inne når det gjør sååå vondt.. Flere som har det slik? Noen med gode løsninger? Kanskje jeg må begynne å ta smertstillende bare for å holde ut?? Litt frustrert jeg
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei... hmmm, har selv noen ganger EL smerter, kommer ann på hvilken side egget slippes fra... Men jeg bøyer meg litt frem over og må puste meg gjennom de...helt jævlig...Så det gjelder sexen så har jeg jo vondt litt grann på dagen eller på kvelden, mend et stopper ikke meg...hehe... Hvis det er skikkelig ille så hadde jeg tatt meg to panodil jeg og lagt en varme pose på magen..hørt at det hjelper med varmeposen... eller så vet jeg ikke...dessverre... klem
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 sædceller lever i opp til 5 dager i livmoren, og ligger da og venter i egglederen på egget, så å ha sex dagen før el burde fungere fint:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg har også hatt veldig vondt idag og lurte fælt på hva det her er..? Har ikkr hatt sånn tidligere.. Har tatt EL-test som hvar positiv i dag. Hadde sengekos natt til i dag, må håper det kan feste seg noe
Galskapens overhode Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Spent på hva testen sier neste uke.. For 3-4 år siden hadde jeg el-smerter i opptil en uke. SLitt med dette i 11 år nå. (ikek det at jeg har prøvd å få barn siden jeg var 14, men smertene har vært der hver el) Kan hende jeg får kontakte lege hvis det ikek har festet seg en spire innen desember.. Takk for svar damer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå