Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har fått veldig store bryster nå etter at melken kom (hadde store før også, men fant i det minste fine BH'er) og det finnes ikke amme-bh'er i min størrelse... har prøvd overalt i spesialtforetninger, men tom 70H er for lite... Blir så fortvilet for jeg har jo lyst å amme når jeg er ute også, uten å måtte sitte inne på et eget rom (må jo kle av meg genseren siden jeg ikke har skikkelig BH). Er så oppgitt over dette (nå går jeg med sportsBH hele tiden), at jeg har lyst å slutte med ammingen. Noen andre i samme båt?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Er ikke like heldig som deg, her er det bare E-cup, så jeg finner bh innimellom.....men jeg bruker også vanlig bh og ammer offentlig, må bare ha en egnet genser o.l Velter puppen ut av bh under genseren og så ammer jeg, litt kinkig men det funker...velter puppen inn i bh igjen etterpå. Det ser sikkert teit ut at jeg grafser på meg selv, men synes folk det er groteskt så får de trekke til seg øya.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 nå i bikinisesongen er det vel bare å strippe hvor en vil, eller? Jeg fant heldigvis en 70G bh som var litt stor...men helt krise hvis jeg har melkespreng, da må greia av, for da er det ikke plass lenger Moren min har enda større stell, og er ellers liten og tynn hun også. Hun pleier å kjøpe inn for eksempen 80G og sy inn i sidene + noen sting midt på. Perfekt blir det jo ikke, men bedre enn noe som er for smått.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja, må nok frem med nål og tråd jeg også. Har kjøpt noen bh'er i 75H og de må syest inn. Det er helt utrolig at det ikke finnes mer utvalg enn det som er. Har inntrykk av at det er ganske mange som ikke finner skikkelige amme BH'er. Det skulle vært menn som ammet, da hadde utvalget vært MYE større, det er jeg sikker på. Er litt fortvilet for tiden, så det er godt å slenge dritt til noen
Lumsk Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har all mulig sympati med deg. Jeg har dobbel-j i cup og det største jeg har funnet i amme-bh-størrelse i norske butikker er j. Så nær, men... Amming, selv i offentlighet er faktisk ikke noe problem har jeg funnet ut. Jeg bruker gensre som ikke stramer, så trekker jeg armen inn i genseren, under bh-stroppen og tilbake ut i gemserermet igjen. Da er den bh-stroppen løs så det er bare å brette ned cupen og dra opp genseren. Det har gått helt fint både på cafe og på bussen. Jeg har holdt på med dette i 8 måneder nå og gjør det faktisk hjemme også. Synes det må være lettere enn å styre med klipsene på amme-bher innenfor genseren. Lykke til:)
MammaDilla Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har gått over til sports bh. slike man trer over hodet. Synes de er behagrli. Ellers handler jeg undertøyet mitt på changes(tror det skrives slik) De har til og med bikini opptil cup G i hvertfal. Søk på internett så finner du kanskje en nettbutikk hos dem...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Bruker du 70 i omkrets? I så fall vil du fine en del ammebh`er på www.bravissimo.com www.figleaves.com Jeg synes ellers at utvalget her i landet er horribelt. Jeg bruker 65 i omkrets og fikk beskjed om at det rett og slett ikke produseres ammebh`er med den omkretsen....gøy. Har heldigvis funnet noen, or sydd dem om selv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 http://www.bravissimo.com/products/lingerie/soft-cup-and-nursing-bras disse har gode ,fine ammebh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå