Gå til innhold

Litt nedfor:(

bibbi65

Anbefalte innlegg

leste at mange av dere kjenner liv,og da har enkelte ikke kommet så langt som meg.riktignok er det 18 år siden jeg fødte,men klarer ikke kjenne at nurket sparker ennå.er 18+3 i dag og skal på ul i morgen,men jeg gruer meg.magen har jo vokst,og jeg kan kjenne noen småtegn,men synes jeg burde ha kjent det ganske godt nå.ja ja dette var dagens lille klage.

Fortsetter under...

Jeg var også på UL da jeg var 18+4 og til da kjente jeg ikke så mye liv nei, eller jeg kjente et eller annet, men det er ikke godt å si om det er bobler i egen mage eller om det er bevegelser en kjenner. Jeg synes at du skal slappe av og forsøke å glede deg til i morgen. Om en uke eller to kjenner du babyen godt og de verste bekymringene vil være over med UL i morgen! Lykke til!

Annonse

Jeg leste og at mange kjente liv veldig tidlig her inne og ble kjempestresset. Etter ul når jeg var 19+6 så kjente jeg plutselig spark hver dag :) og jordmor mente at det ikke var vanlig å kjenne liv så veldig tidlig, jeg har morkaken plassert i front og det var og med på å dempe sparkene til bitteliten :) Nå er jeg i uke 33 og minsten har minst ADHD he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...