Gå til innhold

Blir bekymret for lille gutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som fortsatt er syk.. Sååå slapp vil bare sove eller så gråter/jamrer han.. Var hos lege igjen igår men de sier man må vente ennå lenger for å se om pencilin fungerer.. Han startet med medisin søndag og er ennå ikke særlig bedre...

Hva ville dere gjort??

Skrevet

hørt med legen igjen, dette kan da ikke være riktig? Pleier vel ikke å ta så lang tid før det fungerer.

Skrevet

Om du er bekymret, så ville jeg snakket med de igjen.

Skrevet

Ta en telefon til helsestasjonen. De har vært veldig gode å snakke med når jeg har vært i stuss om jeg bør kontakte lege eller ikke.

Håper han kommer seg snart!

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Hei... Takk for alle gode tanker... Her er lillegutt kanskje noe bedre ikveld.. Men har bestemt meg for å ta kontakt med lege imorra for å få en henvisning til øre -nese- hals.. pga svelge/oppkast problemet... som igjen er årsak til at han ikke spiser.. Dette har egentlig vært et problem siden han ble født.. mye uro/gråt og sprut oppkast..

Tror han hadde vært bedre om jeg hadde fått i han mat.. han har lyst på men når han får det så hyler han... leeenge

Skrevet

Sikkert ikke dumt å få henvising.

Håper han får i seg nok drikke da, spesielt nå når det er så varmt! Lykke til hos legen, og gi oss en liten oppdatering :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...