Gå til innhold

Uke 27 og 11 kg vektøkning...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, er ikke bare deg kiloene raser på hos...

Jeg hadde vektøkning på 11kg i uke 26... Dette er med mitt tredje barn, men har hatt tilsvarende vektøkning med de to første også.

Tror dette er veldig individuelt, og ingenting å bekymre seg for, kiloene forsvinner igjen etterhvert når man ammer heldigvis.. Hadde jo håpet å slippe å legge på meg ca 20kg denne gangen også, men ser ikke ut som jeg slipper unna. Noen samler vel mer vann enn andre, og det er gir jo endel vektøkning bare det..

Lykke til videre med svangerskapet, og prøv å ikke bry deg for mye om kiloene.. ;O)

Annonse

Som det omtrent, uke 26 og 10 kg... la på meg mer enn nok forrige svangerskap, så er egentlig litt happy nå... Men nå tør jeg ikke gå på vekta mer (må vel på mandag da jeg skal til legen...) har fått masse vann i tillegg nå, så har sikkert gått opp litt mer!

Annonse

uke 28 og 12kg vektøkning. dette er mitt andre svangerskap og jeg lå pa samme vektøkning sist, men kom helldigvis ned til normalvekt igjen etter 2,5 år, så jeg ser ikke så mørkt på det. Klarer nok å få av det overflødige etter hvert når babyen er født..

jeg har også gått opp 11kg. er 27+2 idag. Var hos legen i dag å veide meg, å hun var fornøyd med vektøkningen. Sa at jeg hadde lagt på meg jevnt å fint :D

Gidder ikke å stresse sånn med vekten ellers, har nok av tid etterpå ungen er kommet ut, til slanking å sånn :D

Egentlig litt greit å få baby i september da, fordi da har man jo nesten ett helt år på å få form og vekt tilbake til normalen før bikinisesongen begynner :D

samme her; 27 uker og +11 kg.

Ble litt satt ut da jeg gikk på vekta, for i uke 25 var det bare +5kg...

Dvs altså +6 kg på drøye to uker. DET syntes jeg var litt mye på kort tid.... kan det være varmen som har satt et ekstra gir på vektnåla?

Jeg er gravid i uke 27 og har lagt på meg 9 kilo. Har heldigvis lenge til jeg når min vektøkning i forrige svangerskap, da stoppet vekten på pluss 30 kilo. Mesteparten av dette var vann som hadde samlet seg i kroppen og det forsvant fort. I mitt første svangerskap la jeg på meg ca 9 kilo gjennom hele svangerskapet.

uke 28. nå Har lagt på meg 5kg til nå:)

Dette er mitt tredje svangerskap, de to forrige la jeg på meg 12kg. Men var da heldig begge gangene å alle tolv kiloene var borte da barna ble født... Håper at jeg er like heldig denne gangen også:)

I uke 26 hadde jeg lagt på meg 18 kg. Sist gikk jeg opp 24 kg i hele svangerskapet:) Tenker ikke så mye på det jeg, det forsvinner igjen etterpå. Og jeg spiser sunt å regelmessig så det skulle ikke være noen fare mente legen. Jeg er nokså tynn til vanlig, mulig jeg trenger litt ekstra å gå på i et svangerskap bare:) Kos dere med magen og kiloene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...