Gå til innhold

Jeg har termin i dag.

Anbefalte innlegg

Jada. I dag skal det liksom skje noe. Ja riktig.... Jeg er ikke moden jeg da:/ Så her skjer det nok ikke mye. Gikk tolv dager over termin sist, så det spørs vel om det blir noe fødsel i dag. Skal til akupunktøren min nå da, kanskje hun kan "hjelpe" til litt?

Uansett skal jeg på sykehuset igjen i morgen, og da er det store muligheter for at de setter igang fødeselen pga lite fostervann. Så ventetiden blir nok kortvarig, men jeg har jo lyst at det skal starte av seg selv da...

Ha en fortsatt fin dag jenter.

Lykke til vidre til alle gravide, prøvere, og planleggere.... :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9515397-jeg-har-termin-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Jeg kjenner at jeg er utålmodig og teller ned dagene til termin (95 dager igjen til 9 september for de som lurte). Kan ikke en gang forestille meg hvordan du/dere har det. =)

Håper at det skjer noe snart og ønsker dere lykke til!

Klem fra vimssa

Annonse

Hei hei:)

I morgen skjer det. Da skal fødselen settes igang. Er ikke moden da så det spørs om det blir baby alt da, men jeg i allefall endelig time for igangsetting i morgen klokken 08:00! Så utrolig merkelig å bla opp almanakken og se, fredag: føde! hi, hi. Så da "snakkes" vi til uken. Kommer med oppdatering så snart jeg er hjemme igjen med lillebror!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...