Ella_Bella_Snupperella Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Maggimor, 23, Drammen (Æ) *MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ) Barnkanskje? 28, Oslo LittleMermaid, 29, ... Dekita, 22, Trøndelag (Æ) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Bellababy, 26, Oslo Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Oslo Sagasol, 24, Bergen Rafi, 28, Bodø (Æ) Delfinen1, 23, På flyttefot Brina86, 21, Bergen De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! Så har vi da kommet frem til at det kunne ha vært kjekt med et treff ala de treffene som arrangeres blant dem med samme termin. Vi har snakket litt om dato i forrige ukes tråd, samt sted og tid. De som har lyst og kan møte opp kan gjøre det Søndag 17. juni kl.12.00 ved den store fontenen i Vigelandsparken! Blir det ikke fint vær er det kort vei hjem til meg eller til Majorstua/Bogstadveien og mange caféer! Håper så mange som mulig blir med og hvis ikke - det kommer nok flere treff! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 23!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei hei jenter!!! Litt sent ute med ukens tråd - men jeg har en super unnskyldning! Jeg er nemlig blitt forlovet!!! Har akkurat i natt kommet hjem fra en overraskelsestur som mine nye forlovede tok meg med på! Jeg visste ikke noe som helst og etter en fantastisk fin søndag - 3. juni - da var jeg kommet frem til et fyrtårn langt ut i havgapet på en øde øy der det var bare oss og fyrtårnet! Han fridde og jeg sa selvsagt JA!!! Vi ble der i 2 dager som "fyrvoktere" og hadde helt fantastisk vær! Blå himmel uten en sky, en liten bris og 25 grader! Helt nydelig! Det ble god mat, sol og avslappning på høyt gir! Nå når jeg er kommet hjem svever jeg ennå litt over bakkenivå og smilemusklene begynner å verke! JEG ER SÅ LYKKELIG!!!! Nå har snakket om at baby-prøvings-planer som vi har til januar kan bli som de er og at det blir bryllup før det! Vinter bryllup i Europa, eller sommer bryllup i januar i et eksotisk sted! Så nå skal det planlegges!!! Har ellers fortsatt en eksamen å lese til! Så det er nok å ta fingrene i! Som svar til dere forrige uke: Maggimor og Rafi - gratulerer med p-pille slutt og begynt prøving! Håper dere får det til! Får holde oss oppdatert! Dekita - håper det ble klaff!!! Krysser fingrene for deg! Barnkanskje? - Hei og velkommen tilbake - håper deg går greit med deg! Vi ser deg vel kanskje litt her inne i ny og ne da! Mali83 - håper det gikk bra med eksamenen din! Sagasol - Mitt teppe er heklet teppe med vatt imellom og en vevet ull teppe på baksiden - det er for at det skal bli myk nok å ligge på! Tror Maggimor holdt på med et strikketeppe! *kathrine* - Skikkelig kjipt med dårlig eksamensresultat, men håper det lønner seg å klage! Missunnelig på de husbyggingsplanene - vi ha også lyst til det, men det blir nok ikke med det første tenker jeg! Her vi bor nå er kjempe fint og vi blir nok her sikkert i et par år til! Da skal stikke nesen i skolebøkene igjen! Pause på noen dager og nå må jeg ta meg sammen til eksamen er over! Men skal ha besøk fra imorgen av en venninne fra Nederland, mannen hennes, sønnen hennes og det ufødte barnet hun bærer på! Så det blir nok ikke mye lesing de dagene! Heller babyprat og forlovelse/bryllupsprat tenker jeg! Kos dere i resten av denne uken alle snuppa'er! Solen skinner!
Hera83 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei Bellababy! Gratulerer så mye med forlovelsen. Hørtes skikkelig romantisk ut. Er ikke så mye som har skjedd her i det siste. Venter spent på eksamensresultatet. Magefølelsen svinger litt, men jeg er veldig redd for at det ikke gikk så bra.. Men, bare jeg står er jeg nesten fornøyd. Vanskelige oppgaver.. Babyplanene er like. I går fikk jeg mange mms fra en kamerat som ble pappa for noen mnd siden. Hjalp ikke akkurat på babysyken min å se en søt liten baby som smiler og ler... Men du, kunne du satt meg opp på oversikten over de som er her? Kan godt skrive Nordvestlandet på meg. Tusen takk! Ha en fortsatt fin dag!
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 bellababy...gratulerer sååå mye...ble jo rørt av det du skrev jeg:) lykke til videre med forlovelsen..for håpe på romantiske tider,og kjærlighetsfylte dager..hihi.. å ja,det klaffet for meg ja..jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!termin ca15 februar:) oioioi altså.. ønsker alle en fortsatt fin dag:)skal på barselbesøk ikveld jeg..ååå jeg gleder meg:)
Rafi Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer Bellababy med forlovelsen. Så spennende. Du får sikkert nok med planlegge bryllup nå fremover ja. Så gøy. Du får holde oss oppdatert etterhvert om hvor dere skal holde bryllupet.
*snartklar* Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei alle sammen:) Nå er det evigheter siden jeg var innom BIM. Har holdt på med eksamener og greier på skolen så det har vært litt travelt de siste ukene. Men nå har jeg sommerferie og er tilbake for fullt:) Bellababy, gratulerer så masse med forlovelsen. For en hyggelig overraskelse da:) Nå kan du planlegge både bryllup og baby, de to tingene jeg gleder meg mest til her i livet Til alle dere andre: Hvordan går det? Noe nytt på gang eller? Er så lenge siden jeg har vært innom her at det er umulig å sette seg inn i alle innleggene:)
*MiAMi* Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hei hei alle sammen. Da var jeg tilbake igjen. Bellababy - gratuelere så utrolig mye med forlovelsen!!! Så koselig å høre ) Antar det er en del som har blitt skrevet siden sist jeg var her. Går jo glipp av så mye når man reiser, flytter og reiser igjen ;o) Skal bruke de neste dagene til å oppdatere meg på hva dere har skrevet. Regner med det er en del innlegg å gå igjennom. Er jo sikkert ganske mange nye navn siden sist jeg var her. Kan jo oppdatere dere litt på hva som har skjedd her siden sist. Hadde èn uke i Egypt (kjempedeilig!), 9 dager med flytting - og så reiste vi 3 uker til USA, nærmere bestemt Miami. Har hatt det helt fantastisk, og håper det vokser en liten amerikababy i magen min akkurat nå. Er endelilg blitt Oslojente igjen, så nå må det skiftes bosted på meg i introen. Ha en kjempefin dag alle snupper. Stooor solskinnsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå