Gå til innhold

Vanvittig klamt med støttestrømper i varmen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å ha på meg støttestrømpene mine så mye som mulig. Tar de ofte av om kvelden når jeg leger meg på sofaen, men til nå har jeg hatt de på så og si hele dagen. Dette innebærer jo at skjørt, korte bukser og sandaler utgår...Og nå er det veldig varmt.... Hva gjør dere? Svetter dere gjennom varme dager med støttestrømper på? Eller gir en god dag i de fæle strømpene?

Fortsetter under...

Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du bruker støttestrømper?

Har aldri brukt det jeg..

Skrevet

Jeg har på meg støttestrømper i varmen. Har valgt hudfargede slik at det blir mest mulig 'naturlig' for jeg går med capribuser og småsko. Jeg har kun strømpe på den ene fote og har valgt å gi blaffen i at det ser litt rart ut. Folk får tenk hva de vil.....det er for varm med langbusker. Skjørt er derimot litt verre for da ser man strømpekanten og det synes jeg ikke er så pent. Blir litt kjerringaktig.

Jeg synes at capri/tights og lang topp er helt ok.

Skrevet

Stønn, ja, de steiker jo i sola...

I dag driter jeg i de, og sprader rundt med åreknutene mine. Syns egentlig det er fint med støttestrømper, men det ser jo ut som om man har pynta seg veeldig på en vanlig onsdag da... ;P

Skrevet

Jeg bruker støttestrømper fra jeg har dusjet om morgenen, og til kveldsstellet. Jeg har både beige og sorte strømper, og har ingen skrupler med å bruke disse i sandaler. Syns forresten at strømpene er forholdsvis pene. Litt tykke, ja, men OK.

Skrevet

hehe...ja, ser misunnelig på alle som går med bare legger og sandaler :o) Har slike hudfargede strømper. Synes ikke det ser så pent ut, tenker jeg i alle fall da, men det ser vel enda mindre pent ut uten... Jeg har noen dager litt fine, fargerike knestrømper utenpå, men nå orker jeg ikke det!

Annonse

Skrevet

Ja, begynt å få blodutredelser + åreknuter på bena..

Skrevet

Finnes støttestømper i sånn nylonstoff så det ser ut som om man har på seg penstrømpene:) De er litt tynnere og mye bedre i sommervarmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...