Gå til innhold

Flere med VANN i kroppen ????

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg har blåst opp som en ballong de siste dagene og føler meg bare massiv...

Beina er tjukke som fy og ankler har jeg ikke lenger... Leggen går i ett med foten...

Noen som har råd?

Jeg skal til jordmor etterpå i dag så jeg skal høre med henne også...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9515046-flere-med-vann-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaaaaa har fått enormt på få dager..er virkelig smertefult å gå når ettermiddagen nermer seg... får ikke på meg sko heller:O( har verken ankler eller noe,ser bare ut som tømmerstokker....

dusjer bena i kaldvann morgen og kveld og smører de inn me ice og legg gel..sitter oxo me de oppe men d er lite som hjelper..hadde d slik me 1 mann oxo..får ikke sove for jeg har slike smerter i bena:O(

Å ja! her er d ihvertfall noen liter vann i beina ja. pluss en god del i fingrene oxo da. Eks forlovelsesringen min passer ikke på lillefingeren lenger heller.... Men var å sjekka på torsdag at d ikke var noe mer enn d,så da får vi håpe at d ikke blir noe mer ut av d. Hadde litt venn i beina de siste par ukene med eldste mann,men ikke noe i nærheten av d j har nå! Kan ha en del med d at første mann er født i Januar da og neste mann i slutten av Juli liksom.... Hvis j noen gang skal ha fler unger skal de bli født før på året ja.

Husk at dere må sjekke blodtrykk og urinen oftere da når vi har så mye vann i kroppen. Grunnet mye større mulighet for svangerskapsforgiftning. Skal til sjekk hver uke j ihvertfall fra nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...