mamma'n til bitteliten Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 ... så jeg kommer meg ikke på tur, ikke langt ihvertfall. Hun sover i den hver dag, det går greit, men skal jeg på tur og hun er våken/ våkner underveis, er det vræling ut av en annen verden. Hun er litt over tre måneder nå, og følger veldig med. Tror hun kunne trivdes med å sitte litt oppe så hun ser litt, men hun er vel for liten til det enda? Liker seg i bæresele, men kan jo ikke gå lange turer med det heller? Noen som har tips? Jeg vil UT OG GÅ I SOLA!
m@rie82 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 da min første var mellom 4 og 5 mnd'er begynte jeg med en myk pute i vognen, slik at han kunne sitte-ligge i vognen en liten stund. det er vel i den alderen de vil opp og se... det fungerte veldig bra!
ScaryMama Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Sånn var det med Nikolai også, så jeg gikk tur med moby wrap. Det finns mange forskjellige bæresaker som er bra for både deg og babyen- bl.a. sjal og mei tai. Jeg gjorde også som hun over her sa og la en pute under, men han likte seg best når jeg brukte sjal. Lykke til!
_svana_ Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Edvin var også sånn. Gikk bra så lenge han sov (maks 45 min), men ellers var det surv. Det gikk seg til etter fylte 7 mnd, eller for å si det på en annen måte - det ble i alle fall bedre. Ellers så får du bare bruke bæredingser som KOzy foreslår. Hadde nok brukt det jeg også, om jeg bare hadde hatt han.
Blomman Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hva slags bæresele har du da? Har du babybjørn er jo ikke det noe å gå tur med - hverken for deg eller baby..... På tettinntil.com kan du lese ALT om ergonomisk riktig bæretøy - feks Mei Tai - bæresjal - ringslynger - ergonomisk riktige bæresler som ergo og patapum m fl...... finnes uendelig mye der ute som du kan gå lang tur med og bære så mye du og baby vil i - uten at det skader baby eller gir deg vondt. (Det finnes til og med bæreomslag i sånn solarveilstoff som beskytter 100 % mot uv stråling - puster gjør og stoffet sånn at du kan dekke til hele barnet f.eks når det sover -uten at dete r farlig ;-9 - les på solarveil.com om dette stoffet....)
mamma'n til bitteliten Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Tusen takk for alle tips! Har babybjørn nå, men skal jammen prøve et annet!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Må bare si at min gutt stortrives i babybjørn....og jeg liker også den veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå