Gå til innhold

Vesla trives ikke i vogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så jeg kommer meg ikke på tur, ikke langt ihvertfall. Hun sover i den hver dag, det går greit, men skal jeg på tur og hun er våken/ våkner underveis, er det vræling ut av en annen verden. Hun er litt over tre måneder nå, og følger veldig med. Tror hun kunne trivdes med å sitte litt oppe så hun ser litt, men hun er vel for liten til det enda? Liker seg i bæresele, men kan jo ikke gå lange turer med det heller? Noen som har tips? Jeg vil UT OG GÅ I SOLA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da min første var mellom 4 og 5 mnd'er begynte jeg med en myk pute i vognen, slik at han kunne sitte-ligge i vognen en liten stund. det er vel i den alderen de vil opp og se... :) det fungerte veldig bra!

Skrevet

Sånn var det med Nikolai også, så jeg gikk tur med moby wrap. Det finns mange forskjellige bæresaker som er bra for både deg og babyen- bl.a. sjal og mei tai.

Jeg gjorde også som hun over her sa og la en pute under, men han likte seg best når jeg brukte sjal.

Lykke til!

Skrevet

Edvin var også sånn. Gikk bra så lenge han sov (maks 45 min), men ellers var det surv. Det gikk seg til etter fylte 7 mnd, eller for å si det på en annen måte - det ble i alle fall bedre.

Ellers så får du bare bruke bæredingser som KOzy foreslår. Hadde nok brukt det jeg også, om jeg bare hadde hatt han.

Skrevet

Hva slags bæresele har du da? Har du babybjørn er jo ikke det noe å gå tur med - hverken for deg eller baby.....

På tettinntil.com kan du lese ALT om ergonomisk riktig bæretøy - feks Mei Tai - bæresjal - ringslynger - ergonomisk riktige bæresler som ergo og patapum m fl...... finnes uendelig mye der ute som du kan gå lang tur med og bære så mye du og baby vil i - uten at det skader baby eller gir deg vondt. (Det finnes til og med bæreomslag i sånn solarveilstoff som beskytter 100 % mot uv stråling - puster gjør og stoffet sånn at du kan dekke til hele barnet f.eks når det sover -uten at dete r farlig ;-9 - les på solarveil.com om dette stoffet....)

Skrevet

Tusen takk for alle tips! Har babybjørn nå, men skal jammen prøve et annet!

Skrevet

Må bare si at min gutt stortrives i babybjørn....og jeg liker også den veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...