Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 HAr akkurat fått meg en tfk twist. Har prøve den ute en gang med hardbag. Syns den dro så til venstre, er den slik eller er det bare jeg som er vant til 4 hjul? Er vel litt annerledes å kjøre disse 3 hjulingene....
It's all about me Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ta av forhjulet og tørk festet med litt papir, smør med sykkelolje eller siliconspray før du setter på hjulet igjen. Dette bør gjøres innimellom. Er sikkert et lite rusk som sitter der som gjør at hjulet ikke glir like lett i det bevegelige leddet.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Her er svaret jeg fikk fra Babyjungel da jeg kontaktet dem om samme problem som deg. The front wheel is probably not correctly put into the 'fork' Undo the wheel from the 'fork' and put it in correctly, than fasten it again with the clip on the axe. This should solve the problem. regards Henning På TFK kan du lese følgende:. My Jogger wheels aside. What should i do? First of all check if your front wheel is firmly fixed to the fork. 1mm (almost invisible) is enough to pull a wagon in a distance of 5m to 10-20cm aside. Just correct adjustment. Check, if the brakes grind on the wheel - hang the brakes out and try the forward drive again. Then hang the brakes up again and set it up correctly.
minne Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vil heller si de er slik, var kjempe misfornøyd med min og solgte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå