MammaDilla Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Dette har overhodet ingen ting med noe å gjøre. Bare jeg som er litt frustrert her. Vi har flyttet inn i helt ny tremannsbolig. I ene leiligheten bor en dame på 70, og i den andre leiligheten et annet gammelt ektepar. Alle tre er veldig koslige asså. Men nå skal huset males. Og Han gamling lar meg rett og slett ikke male, fordi jeg er kvinne. Og kvinner kan ikke annet en å gå i bånd fra sengen til kjøkkenet. Han mener at det er en jobb som mannen min skal gjøre. Han jobber jo til 16 hver dag og jeg synes det er ille at han skal ut i varmen å male når jeg kunne tatt det på dagtid. Jeg er oppvokst på gård og vant til å jobbe hardt. Jeg hater å ikke kunne bruke kroppen min og jeg liker faktisk å male. Nå skal jeg gå ut å hente et spann maling og begynne på vår del av huset. Og STAKKARS gamle mann om han kommer bort til meg og kritiserer! Puh!!! Takk for at du gadd lese mitt usakelige innlegg!!
Murmeline Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hehe, du får ta på en løpestreng mens du holder på
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Mal i vei og vis at kvinnfolk er sterkere enn han tror. Vi føder barn, hallo liksom :-p
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Godt poeng, Sanasol & Mia! Vi føder faktisk barn og så skal vi ikke klare å male et hus! Merkelig, det der... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå