kevin+oscar Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 er 26 grader i skyggen her.... hva sover babyen din i ute nå? og på hva? har prøvd meg frem noen dager nå, men virker som ei "koker" kevin..... trenger råd....
-MtG- Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg legger ha http://www.dinbaby.com/forum/create/3003/9514210/ n rett i v huff.. gir opp...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 I dag har jeg lagt gutten min ut i sånn body med korte armer og ben. Ingenting under. Han ligger på lammeskinn og har dyne over seg + en tynn lue.. Det er litt kaldere her enda, ca. 20 grader i skyggen..
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 kortermet body og helseteppe. Legger helseteppet sånn lett oppå slik at det ikke ligger tett inntil. Det holder i massevis her. Bruker ikke lue i vogna. Jeg kan også åpne vogn-kalæsjen i enden ved behov slik at det faktisk blir litt "gjennomtrekk". Blir det veldig varmt ligger han også bare i bleien med helseteppe - sjekker han heller litt oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå