Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Gravid!!! -------------------- Bringebæret (mirakelet skjedde..) Dekita fikk prinsesse 11.01.06.(tørr ikke helt tro det før etter ikm 7.juni:) Martine =) weeeee... engel24 Over i ny pp -------------------- *BabyCakes*1pp* Fikk TR den 27/5, en uke før tiden (tror jeg) Mia 2pp Dotten 11. pp (fikk tr 04.06.07) Bitteliten:) TR tre dager før tiden! Hopper over i 8.pp *dreamer* inn i 6. pp Millymolly 13pp Phantom 2pp (tanta kom på dag 39) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp ---------------------------------------------------------------------- -diddelidu D izzie_8pp (neg test 13 DPO...) veslejenta (neg test 8dpo, IKM 9juni) -tester igjen 10 juni. millymolly 12pp anno74 ( lysrosa strek i dag,ikke morgen urin,IKM 8 juni,tester på nytt på IKM. Silkemage Phantom - 2pp alex83, tr har ikke kommet enda heller så slenger meg på her jeg, skulle egentlig hadd søndag uke 22
Gull"kornet";) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Gravid!!! -------------------- Bringebæret (mirakelet skjedde..) Dekita fikk prinsesse 11.01.06.(tørr ikke helt tro det før etter ikm 7.juni:) Martine =) weeeee... engel24 Over i ny pp -------------------- *BabyCakes*1pp* Fikk TR den 27/5, en uke før tiden (tror jeg) Mia 2pp Dotten 11. pp (fikk tr 04.06.07) Bitteliten:) TR tre dager før tiden! Hopper over i 8.pp *dreamer* inn i 6. pp Millymolly 13pp Phantom 2pp (tanta kom på dag 39) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp ---------------------------------------------------------------------- -diddelidu D izzie_8pp (neg test 13 DPO...) veslejenta (neg test 8dpo, IKM 9juni) -tester igjen 10 juni. millymolly 12pp anno74 ( lysrosa strek i dag,ikke morgen urin,IKM 8 juni,tester på nytt på IKM. Silkemage Phantom - 2pp alex83, tr har ikke kommet enda heller så slenger meg på her jeg, skulle egentlig hadd søndag uke 22 Tersa<3 7pp (Ikm imorgen 7 juni, neg test igår 5 juni, ser om jeg klarer å vente med å teste til jeg har gått et par dager over!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå