Gå til innhold

Butterfly=)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns sambo om å bli med på kontrollen da? ;)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syns det var spennende:) og lærerrikt :)

Hvordan går d med deg? og spiren? =)

Skrevet

Ja, så flott!! Sambo gleder se også til å bli med, så håper det blir en bra opplevelse for han. :) Gleder seg selvfølgelig enda mere til å bli med på ul da. :)

Her er alt bare topp. Spiser som en hest fortsatt da. Så begynner å bli litt rundere i kantene enn vanlig ja.. Hehe.. Men men.. får satse på å begynne å trimme når nurkert er kommet til verden. :)

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Må trimme jeg og ;p

Går bra... =) Etter mye om og men med gyn. ble jeg og legen min enig om å følge min regning, så da reiser jeg til 2. trimester om 1,5 uke ;D

Skrevet

Så snart.. hehe.. Kommer til å savne deg her inne, sender deg nok noen meldinger/poster da, for å høre hvordan det går.. Jeg kommer vel etter om ca 1 måned tror jeg. :) Skal bli godt ja. :)

Skrevet

Jaa, men vet ikke helt hva jeg skal tro :( er jeg 6+3 eller 10+3 ??? Hjelpemeg :P

Skrevet

Huff ja.. er jo vanskelig dette da.. Men skal du på ul snart da?

Skrevet

om 7 uker :(

Skrevet

Ja, men da ser jo sikkert hvor langt du er kommet.. Kansje jeg går forbi deg.. ;) Huff nei da... Det er nok sikkert din regning som er rett, hørtes veldig rart ut med den regningen til gyn. syns jeg.. 4 uker tilbake er jo veldig mye da.. Når tok du test da?

Skrevet

testa eg for 2,5 uker siden.. men da hadde jeg merket t jeg var gravid allerede i en 14 dagers tid FØR jeg testa...

Og jeg har vanlid syklus..

Men hvorfor var baby sååååå liiiiten ?? :(

Skrevet

Hmm.. Så rart.. Får håpe de finner ut av terminen din snart da, re liksom greit å vite.

Men du har ikke hatt mens på 10 uker da?

Skrevet

min siste mens var 2. april.... =/

Skrevet

Er det noe galt da, tenker jeg.. siden den bare v\ar 4,2mm stor og jeg kunne ikke se at den "svømte" rundt..

eneste jeg så, var hjertet =)

Skrevet

Jeg var inne på babyverden.no for å sjekke terminen din, og da med utgangspunkt i siste mens der sto det at du da var 9+2..

Alt er sikkert bare bra, og det hele har sikkert en naturlig forklaring. :)

Men skjønner at det er frustrerende.

Skrevet

ja, sjekka der jeg å nå =) så da sier vi: IDA ER GRAVID I 9+2 ;D

orker ikke mer frem og tilbake ;o)

Så når jeg skal på ul, er jeg uansett ferdig med 1 trimester =)

langt var du igjen ?

Skrevet

Nei , det vet jeg jo ikke helt da.. :)

Men tror jeg er 8 + et eller annet.. hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...