Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi får barn har jeg ikke lyst til å amme. det er ingenting ved det som frister meg, verkende brystvorter, brystbetennelse, melkespreng osv, men typen nærmest krever at jeg Må fordi han mener ungen kommer til å få problemer senere i livet hvis h*n ikke blir ammet. men ungen får den samme kontakten ved å få mme fra flaske vel? man holder den på samme måten og har øyekontakt og alt det.. man Må ikke amme vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet blir like friskt om du ikke ammer. Jeg har en jente som jeg aldri kunne lære å suge på puppoen fordi hun var forliten og svak. Men jeg må si at jeg kan ikke forstå at folk IKKE vil amme... Det er så uffatelig mye jobb med å berre gi flaske hele tiden. I begynnelsen gidde vi henne mat hver 3 time HEEEEEEELR døgnet. Det er uffatelig kjedelig å måtte stå opp mitt på natten å begynne å varme melken i stede for å berre slenge han/hun til puppen. I tillegg er det veldig vanskelig å få alt til å klaffe der som du skal ut me venner å handle eller noe. Da må man hele tiden vite at man har mulighet for å varme melken der. I tillegg så er det så kjipt når ungen pluteslig blir svulten og du er sammen med noen, da skriker de ørene ut av deg. Ikke nok med det så må du koke flaske og vann hver dag å drive å styre på.

Nei, jeg ville ammet, hadde jeg kunnet det hadde alt vert mye enklere. Men som sagt, hvis du ikke vil så trenger du ikke, jeg vil berre dele min erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...