Gå til innhold

Buksa er vanskelig å få igjen!!?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Du er ikke alene! Er i uke 7 og må lette flere hakk på beltene. Dongeribuksene er ikke behagelige å ha på. Løsner på knappene så fort jeg har mulighet :)

skal på stranda idag og kose meg med minste på 6. Har ikke fortalt noen ang graviditeten enda,men det begynner og synes ganske mye nå,så blir ikke lenge før jeg forteller nyheten til familien!

Godt vi er flere. Fikk litt småpanikk!

Har et tvillingsvangerskap og et enligs svangerskap bak meg (selv om det er en stund siden) så livmora tøyes vel lett inn til en romlig hybel.

Har lyst til å holde det hemmelig en liten stund til, men mammaer er virkelig vanskelig å lure. Sist jeg var innom ble hun stående å granske meg. Ser at hun har misstanker.

Ved forrige graviditet sa hun plutselig "du er gravid du!"

Uke 10 her, og det er ett par/tre uker siden dongeribuksene ikke passet lenger..

Så jeg har faktisk kjøpt mammabukser! Superbehagelige å ha på da!

Jeg har pakket bort alle gamle buksene, har ikke sjans til å få knept de igjen... Så her skjer det noe! Magen ser jo gravid ut, mens vekta går nedover..

Det retter seg nok snart, og vel så det :D

Annonse

Samme problemet her, men så lenge det er sommer ute så løser jeg problemet med sommerkjoler. Det er jeg så glad i å bruke, og selv om det er litt revealing, så lar jeg det stå til. Har sagt det til en del på studiet allerede, og familien er langt unna.

Jeg er 8+0 i dag (hurra hurra!), og skal til ul om ei uke. Hvis alt er bra ut skal jeg si det til familien da, på farmor sin bursdag og alt! Gleder meg sånn!

Blir også fint å få skikkelig mage, da, ikke bare se litt småfeit ut sånn som jeg gjør nå:)

Ha en fin dag i sola (hvis det er sol der du er) med magen din!

Å, dere er så heldige, altså! Er 7+6 i dag, og det syns ikke på meg enda. Har fortalt det til alle fordi mamma gjennomskuet meg for leeenge siden, og klarte ikke å holde tett, så ville vært koselig med litt mage snart.

Glad jeg ikke er høygravid i varmen. puh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...