Gå til innhold

etter aih 14 dager siden skal jeg ta blodprøve imorgen...men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Nå er ikke jeg helt sikker på hva "aih" er, må innrømme jeg ikke forstår alle forkortelser her inne. Kanskje noen kunne laget en liste:)

Jeg skal i allefall teste meg i morgen, og jeg må si at jeg er fryktelig spent. Føler ingenting. Litt vondt i brystene, men det har jeg som regel når jeg venter mens, så det er ingen hvilepute.

Kan ikke råde deg til noe vedr. blodprøve, da jeg ikke er helt sikker på hva du mener. Er så fersk jeg skjønner du:)

Hei,

Blodprøven skal du ta entetn du føler deg gravid eller ikke. Også dersom du får mensen før du skal ta blodprøven. Dette for at sykehuset også skal kunne fange opp evt. kjemisk graviditet.

Husk at du ikke må føle deg gravid for å være det :) Jeg ventet på symptomene, men de kom aldri... Og jeg er gravid!!

Lykke til!

Hei på deg vennen!

Du burde så absolutt ta blodprøven. Jeg hadde litt "mensmurringer" før jeg tok blodprøven etter AIH, ellers hadde jeg ingen symptomer før det hadde gått nærmere en uke etter blodprøven. Jeg var også helt sikker på at det ikke hadde gått bra. Jeg spurte til og med sykepleieren om hun var sikker på at hun så på rett person når jeg ringte for å få svaret.

Men nå vagger jeg rundt.

Så jeg synes så absolutt at du skal ta blodprøven.

Skal krysse det jeg har for deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...