Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg er så sinnsykt redd for og ligge på det opperasjonsborde våken, og er så redd for at spinalen ikke skal virke at jeg skjenner noe, leste en link her at de hadde skjært i noen og at hun hadde skjennt det .. =/ uff og gjør spinalen vond?? og er det ikke ekkelt og være lam fra livet og ned,?? noen beroligene ord der ute ?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9513878-nei-no-gruer-jeg-meg-skikkelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluffsa Skrevet 6. juni 2007 #2 Del Skrevet 6. juni 2007 Har ingen erfaringer og dele med deg, skal ha mitt første keisersnitt den 19 juni..... Ønsker deg bare lykke til og prat med legen/jordmor, de kan sikkert berolige deg!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9513878-nei-no-gruer-jeg-meg-skikkelig/#findComment-9517595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Del Skrevet 7. juni 2007 Du har nok leste min link om det at spinalen virket ikke. Det skjedde slikt. Jeg fikk min andre fødsel igang normalt, men så hadde jeg så mye rier at jeg taklet ikke de ,og spurte om jeg kunne få epidural. Og det fikk jeg, helt til det gikk noen timer kom en lege inn og laget hull på fosterhinnen ,og fostervannet begynte og gå ut. plutselig løsnet morkaken,og da ble det alarm på sykehuset. jeg ble trillet fort på operasjonsalen og satt i gang med haste ks med engang. Kirurgen som skulle operere meg begynte og skjære meg i nederste del av magen og jeg skjente det ,jeg begynte og skrike og de satt på meg maske med lysgass ,men jeg ville ikke. Sa der jeg vil ikke,jeg vil se datteren min, men nei jeg fikk full narkose ,og sovnet med engang nesten. Alt ble mørkt foran meg ,jeg trodde at jeg var dø, var veldig redd. Og når jeg våknet var jeg på observasjons avd. jeg ble så redd, tenkte herregud, ikke si meg at jeg har mistet henne, men neida barnepleier kom med min datter, det var den lykkeligste dagen i mitt liv etter den traumatiske opplevelsen ,at jeg glemte nesten alt. Men neida, jeg ble så deprimert. Jeg fikk ikke familierom på Haukeland sykehus. og var så lei meg etter alt jeg hadde opplevd så må jeg dele rom med en annen , og ikke føle meg hjemme når min man ikke er ved siden av meg og hjelper meg. jeg satt og grinte nesten hverdag, og det som hadde skjedd med den haste ks, kom heletiden i tankene mine, jeg var så redd og grinete at ufffffff, men så endelig skulle jeg hjem. ble glad for min del.men neida fikk komplikasjoner og nesten forgiftning ,med 4o feber og greia, så jeg måtte ned igjen.ble satt på antibiotika kur i 7 dager og ble frisk. så jeg tror du må nok tenke positivt. Jeg skrev historien min for at du skal se at du får ikke slike problemer. Du skal sikkert på planlagt ks ,og det er helt annet. Her hos meg var vanlig fødselen i gang så løsnet morkaken og derfor hevnet jeg med haste ks og spinalen virket ikke da. jeg tror ikke det skjer deg. Bare slapp helt av. Dette kommer til og gå bra!! Bare vent og se! Tenk positivt, tenk på de kose tider som kommer. Du og babyen ,og amming og kose tiden. alt skal gå bra, legene vet hva de gjør spinalen gjør ikke mer vondt enn vanlig stikking av sprøyte . og det er ikke ekkelt og være lam fra livet og ned, det skjennes som armen f.eks har søvnet og skal bli igjen til vanlig. litt sånn prikking i beina og ned men ikke noa annet. jeg tror ikke du skal være redd for noe, fordi ks tar de så fort at du merker ikke engang at du er ferdig. jeg hadde også for en mnd siden operasjonen på halsen ,biskjoldsbruskjertler og skal si det jeg ble skremt og redd. jeg sa jo der på plastisk kirurgi, jeg ville taklet at det var ks nå ,men at dere skal skjære meg i halsen er jeg skremt. og det ble jeg. så jeg tror nok at du trenger ikke være redd for ks. mangen tar ks om dagen,planlagt ks,haste ks osv. du er ikke alene om det. du får babyen etterpå det blir mye kosetid,og hva mer man skal ønske seg. du må ikke grue deg for ks,men glede deg for at du skal føde et nytt menneske som du kommer til og bli veldig glad i. LYKKE ,LYKKE TIL :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9513878-nei-no-gruer-jeg-meg-skikkelig/#findComment-9522010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Del Skrevet 7. juni 2007 tusen takk for flott svart, skal prøve og la vær og tenke så mye =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9513878-nei-no-gruer-jeg-meg-skikkelig/#findComment-9522829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå