Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 du får kjøpt slike poser som babyen kan ligge i for ikke å sparke av seg dynen? er de tynne nok til at han kan bruke den på sommeren? selges de med sele, sånn at han ikke kan snu seg over på magen? Pris? Bor i satavanger..... Tusen takk for hjelpen:)
MammaDilla Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er ikke kjent i Stavanger, men her i Bergen selges det i hvertfall på reflex barneutstyr og på Simo vet jeg. Jeg har den uten sele til småen. Den kostet 300 kr. Den har ikke armer, bare sånn sele over skuldrene og er tynn nok til bruk om sommeren. Men jeg lar han ligge i bare bleien og nattposen nå som det er veldig varmt, og så har jeg dyne eller pledd over, alt etter som. Min erfaring er at så lenge han ligger i posen med dyne over seg så greier han ikke snu seg. Men han er bare 4 mnd og har kun snudd seg i to uker. Mulig dette vil endre seg. Og dersom du fester dynen i en sikretsnål ved fotenden blir det litt vanskeligere å sparke den av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå