Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ja! Telma var det perfekte navnet for snulla!:-) Men nå blir det veldig vanskelig å finne et like bra navn på spira...håper vi greier det.
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Skal si 90% fornøyd. Gutten heter Linus. Pappaen elsket navnet, jeg synes det er fint og på mangel av alternativer som jeg synes om 100% ble det Linus til slutt.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 100% fornøyd med fornavnet. Etternavnet angrer jeg på. Eller, han har faren sitt etternavn så nå har stesønnen min, sønnen min og pappa'n samme etternavn og ikke jeg. Det angrer jeg på. Føler at det blir feil at ungen heter noe annet enn meg. Men det blir vel giftemål etterhvert og da tar også jeg det navnet.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 100 % fornøyd, men samme som deg villemor, hun har fars etternavn. Men det hadde blitt så drit langt med 2 lange -sen etternavn,at d ble uaktuelt!
Kakeåndsen Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Begge jentene har nydelige fornavn, og vi er 100% fornøyde. De har mitt etternavn som mellomnavn og det var viktig for meg. Pappaens sitt etternavn er ganske sjeldent, eneste som er litt teit er at jentene og pappaen har å i etternavnet noe som ikke er spesielt internasjonalt:-)
♥2 små gull♥ Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Tja.. kan vel ikke si 100%... Men vi ble aldri enige, også kom faren med et forslag som jeg også syntes var ganske fint, og da gikk vi for det. Lurer på om vi må gjøre noe med etternavnet her og, vi har begge etternavnene, og i den rekkefølgen det er nå høres det veldig tungvint ut.... burde vært motsatt. Men men... er 100% fornøyd med jenta da hvertfall...
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Vi er 100% fornøyd, men så var også navnet klart for mange år siden. Fikk vi en jente skulle det blir Linea, uten tvil! I og med at vi er gift så har alle tre samme etternavn også, og det er så kos!!!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Ja 100 % fornøyd og har fått mange positive kommetarar også.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Ja, vi er kjempefornøyd ) Eneste som er litt galt er at vi av og til sier hundens navn til datteren vår og omvendt. Hunden heter Shira og vår datter, Serina... Og så har Serina kun fars etternavn, men eg kommer snart hompende etter og får samme etternavn =). Men alle kommenterer navnet hennes, for det er ganske sjeldent og gammelt...
suseduse Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Ja, 100 % fornøyd med Viktor Gunvald Var i tvil i begynnelsen, men hadde hele svangerskapet til å venne meg til det, og nå elsker jeg det Er et familie navn, betyr litt for oss å føre litt slektsnavn videre, og ikke ha noe alle andre har!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Navnet er fint, men det passer ikke helt til henne har vi funnet ut.. Men er mer trist over etternavnet. Hun har faren sitt, de andre unga og jeg har et annet... Liker ikke det navnet.....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har ikke angret et sted!
hårsår Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Ja, det er vi! Vi valgte det fineste navnet både jeg og mannen min var enige om at vi likte best =) Når moren min hørte det, så sa hun at det var som solen skinte inn =)
FuriLaks Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Veldig fornøyd! Jeg syns Nataniel er det vakreste navnet i hele verden og det passer selvfølgelig til verdens vakreste;) Har sagt i over 7 år at hvis jeg noen gang får en sønn, skal han hete det. Og sånn ble det!
mammaentiltrulte Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 jepp, paser perfekt til snuppa. heter Thea til fornavn. og så med en gang hun kom at det avr en liten Thea og stemmer bedre og bedre. Har Kristin som mellom navn etter mitt fornavn og mormorens mellomnavn
En liten mamma Skrevet 6. juni 2007 #18 Skrevet 6. juni 2007 Jepp! Hedda er helt rett navn på snuppa vår!
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 6. juni 2007 #19 Skrevet 6. juni 2007 200% fornøyd med Alicja:-)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 6. juni 2007 #20 Skrevet 6. juni 2007 ja kjempefornøyd med både Mathias og Christiane )
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #21 Skrevet 6. juni 2007 JA!! BRAGE er det finste navnet i verden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå