Gå til innhold

8 år og "vrang"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette gjelder ikke mitt eget barn, men min lillebror som er familiens etterpåklatt.

Han er 8 år, og litt av en sjarmør=)

MEN;skolen har masse problemer med ham, og han har tydeligvis problemer med skolen også...

det startet med at han gikk veldig ofte på do og vasket hendene, og ville ikke være i nærheten av andre som plukket seg i nesa eller ikke vasket hendene etter toalettbesøk. dette mente lærerne var et stort problem, og jeg skjønner at det kanskje kan ha bli sett på som et problem da de kanskje hadde mistanker om tvangslidelser... men siden gutten bare var 6-7 år i den tid, syns jeg heller det kunne blitt sett på som en fase... og ikke en så alvorlig ting som tvangsnevrotiske problemer!

senere føler jeg bare at han har blitt uglesett, og lærerne fulgte ham på toalettet uansett om han skulle tisse, bæsje eller vaske hendene, bare for å sjekke at han ikke vasket hendene for lenge. herregud!! hvor normalt er det å måtte bli fulgt opp slik? av en lærer så personlig? og på en slik privat ting som toalettet! jeg syns det går langt over grensen!

Videre har han blitt litt vrien med å sitte i ro ved pulten og komme inn til timene etter friminutt, men er det unormalt på barneskolen?

jeg kan aldri huske at vi var førstemann i køen for å komme inn til time, vi ville jo heller være ute og leke!

alle de andre barna er jo likedan, men det er min lillebror som blir spesiellt behandlet, og det er han som blir tatt opp som det største problemet i hele verden. Dette er så sykt!

Pga dette mener lærerne at d er noe galt med ham, og han ble sendt ned på ppt osv, vet dere, han spurte meg og mamma: er det noe galt med meg?

jeg fikk bare lyst til å hylgrine av hvor vondt jeg hadde for lillebroren min!

hvilke tanker han må ha om dette her!

nå har han hatt observasjon av en dame fra bup, som skal finne ut om han har adhd....

en dag mamma kom litt tidligere til skolen, og kom overraskende inn i klasserommet, så var ikke hun dama der, men hun befant seg i et helt annet klasserom...hvilke konklusjoner kan hun trekke om adhd om hun ikke er der og observerer som hun skal??

en annen gang mamma kom til skolen og kom inn i klasserommet, så satt alle elevene i grupper på 2...men lillebroren min satt i ett hjørne på en pult helt alene oppi kroken med kateteret....

hvis det er slik de behandler han skjønner jeg godt om han ikke oppfører seg som en engel! det ville ikke jeg heller gjort.

Skjønner ikke at slike mennesker får jobbe som lærere med små barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at en gang når lillebroren min og to andre kompiser ikke kom inn fra friminuttet så ropte læreren på de to andre guttene, og hvisket til dem at hun hadde en hemmelighet:

hemmeligheten var: petter(lillebroren min) er redd for bakterier, men det må dere aldri si til noen!

kameraten fortellte dette til mamma samme dag...sykt!!!

skulle vært skuddpremie på den læreren!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Så læreren mobber gutten?

Høres helt på jordet ut,men er det sant,så gå rett til topps i systemet.

Så slipper gutten bli ødelagt for livet.

Grunnlaget dannes NÅ.

Hilsen NL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...