Gå til innhold

blodspor i el-slim???

Anbefalte innlegg

Skrevet

i følge min vanlige syklus skal jeg ha el den 4/6 hver måned. men sist gang ble mensen forsinka med 4 dager, og har funnet ut at dersom el også er blitt utsatt da, vil min nye el dag være 8/10 mai.

men, idag hadde jeg massevis med el-slim, med blod i! dette har jeg aldri i mitt liv hatt før, men har lest på pernille.info at dette skal være tegn å at man er veldig fruktbar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer at man skal være veldig fruktbar da ja :)

Kan jo hende du har tidlig EL, og en lang lutealfase? Er ikke helt inne i dette, men du kan jo sjekke med el-tester ;)

Skrevet

Hei på deg,

Jeg har hatt blodspor i EL slimet.

Fikk det faktisk i dag igjen.da jeg ikke har hatt ordentlig mens etter MA trodde jeg det var mensen som kom nå(men er bare 14 dager siden sist små blødning.

Håper det er EL og ikke mensen som kommer. De andre gangene jeg har hatt blodspor i El slimet har jeg blitt gravid.

Så det er bare å peise på... :o)

Skrevet

Når bør man egentlig ha sex da. blir det ikke best med dagen før.. og kanskje samme dagen man har EL?

Eller bommer jeg helt nå?

Skrevet

Takk for svar jenter=D

vi peiser på og koser oss nå, og satser på at jeg er ekstra fruktbar nå p.g.a blodspor i el-slimet.

Kan hende det er derfor d ikke har klaffet før? siden vi har gått ut i fra et helt annet tidspunkt på el enn d jeg egentlig har??

Uansett kommer vi til å peise på frem til ikm nå=) skal ikke la denne sjansen gå fra oss=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...