sirkelkatten Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Gutten vår er 3,5 mnd. Når han legges for kvelden er han veldig urolig før han sovner, han kaster på hodet, sutter på og bukserer bamsene sine rundt omkring. Dette er rett før han sovner. Det ser ut som han er helt desperat etter noe å sutte på, men har aldri tatt smokk. Dette er egentlig vondt å se på fordi han er så utilfreds, er det noen som har opplevd noe lignende og fått til et roligere leggeritual?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Dattera vår er også slik. Ho er nå 5 mnd, men har vært slik lenge. Det jeg fant ut som roet henne, var å legge meg ved siden av henne når ho la seg for kvelden, kinn mot kinn. Når ho begynte å vimse med hodet og kropp, holdt jeg henne i et fast grep (ikke hardt selvfølgelig, bare fast og trygt) og da slokner ho som regel innen få minutter. Ho klasker med armer og bein også forresten, ikke bare hodet, men også dette roer seg når jeg holder litt stramt rundt ho. Verdt å prøve altså, jeg også fikk vondt av ho, fordi det så ut som ho kjempet så veldig med å få sovne og ikke fikk det til. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå