Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg liker søte, enkle navn som dette, men syns di er så altfor vanlige. Forslag til andre navn i samme stil.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hva med Ask, Viljar, Jarand eller Jardar. Dette er pene, enkle navn som ikke alle i nabolaget heter!!!!
Thala Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jarand er fint. Ellers kjenner jeg barn som heter Tørris Mons Ivo Mattis Birk Frikk Likte du noen av de?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 I og med at Trym, Odin og Vetle er klassiske, norrøne navn, mens Noah er et bibelsk-engelsk navn, er det vanskelig å foreslå noe i samme stil. Stilene er jo milevidt fra hverandre. I den norrøne kategorien kan jeg like f.eks Thor, Atle, Jone, Birk, Ask, Njål, Ture, Jarl, Ragnar, Tord, Vidar og Trygve. I type bibelnavn som ikke er mye brukte har man f.eks Abel, Adriel, Samuel, Moses, Josva, Esaias, Aron, Abner, Jaron, Kain, Silas, Oren, Mendel og Saul.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Takk takk Ask Birk Ivo Sivert Jone likte jeg. Flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå