Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har siden dag en ammet med ammeskjold fordi lille gutt ikke klarte å die uten ammeskjoldet. Men melkeproduksjonen min gikk etterhvert nedover fordi brystet mitt ikke ble tilstrekkelig stimulert når jeg ammet pga. ammeskjoldet. Men nå har han endelig begynt å die uten ammeskjoldet, men har for lite melk til at han skal bli mett til hvert måltid. Noen som har noen tips til å få opp produksjonen hurtig? Må han gå sulten etter noen måltid på dagen eller kan jeg supplere med litt mme i starten? Skal få tak i en slik nesespary nå for å få fart på utdrivningsrefleksen.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 ingen ekspert,men det er vel bare å legge han til så ofte som mulig. evt pumpe/håndmelke viss han sover. Viss du begynner med mme må du ikke glemme å tømme brystene dine. bør vel mate/tømme bryste hver time ett par dager så øker det nok skal du se
Lykkepiller Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Spis en porsjon havregrøt om dagen, det funket for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå