Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så ikke progammet på TV, men har lest diverse avisreportasjer om folk som mener denne praksisen er forkastelig. Har store problemer med å forstå hva som skal være så annerledes med sæddonasjon i forhold til donasjon av egg. Blir ikke det nesten det samme, da? Sånn genetisk sett, mener jeg. I en avis mente en "ekspert" at men har donert sæd i alle tider, så da måtte det være greit. Min mening er at foreldre er de som faktisk tar seg av barna, ikke nødvendigvis hvilket genetisk opphav de har. Derson barna ønsker kontakt med sitt genetiske opphav, må vel det være i orden, men jeg tror ikke det fjerner verdien av å ha hatt gode omsorgspersoner. Så vidt jeg skjønner må de kvinnelige donorene gjennom hormonregime som vi prøverørsdamer må gjennom, og når man vet hvor slitsomt det er, så må det vel få noen kroner for det? Menn gjør jo egentlig bare det de ellers gjør.. Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9512775-eggdonasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Infertiliteten er synkende her i landet...

...mange ønsker å få egne barn, men altfor mange av oss sliter. Tror det hadde vært mest ryddig dersom det var mulig å få både sæd og eggdonasjon her i landet. For ikke å glemme alle de som reiser ut for å få behandling. Tenker da på oss som holder på med ass. befruktning og som har behov for ekstra hjelp.

Skjønner at mange tar avstand fra det å tukle med naturen, men personlig mener jeg at man bør ha mulighet til å velge og så får det bli opp til hver enkelt hvor langt man er villig til å gå eller klarer psykisk og eller fysisk.

Ved å gjøre ting lovlig her i landet slipper man at folk reiser til fattige land hvor de sier at dette er i ferd med å bli stor industri.

Adopsjon er ikke løsningen for alle.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9512775-eggdonasjon/#findComment-9513326
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...