missT Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Heisann! Veldig fint dette her, å kunne spørre andre i samme situasjon om ting jeg lurer på før jeg har fortalt det til venner og familie! Jeg svimler veeeeldig! Er dette normalt? Føler jeg må holde meg fast av og til....hodet verker også en del, og føles veldig tungt. Men dette er kanskje vanlig? Er veldig nygravid,6.svangerskaps uke nå. Termin 6. februar
kariuss Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hei! Jeg har det også sånn som deg, en god del svimmel, aner ikke om det er vanlig Men sikkert ikke uvanlig.. Er nok viktig å få i rikige vitaminer som vi trenger nå..
Teltpluggen Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Kjempesvimmel! Svartnet for meg flere ganger den siste tiden.. Drikk MASSE vann. Viktig i varmen. Spesielt for oss gravide:)
tudeluuu Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg regner med at jeg også kommer til å bli kjempesvimmel snart. ble det i 6. uke sist.. og det skyldes ene og alene at blodmengden i kroppen økes.. dette går over, og er veldig vanlig =) klem
baby2010? Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er MYE svimmel!! Var hos legen og jeg hadde litt lavt blodtrykk (noe som er normalt når en er gravid): Hun sa at det var nok det som gjorde at jeg var svimmel og hun rådet meg til å spise lakrits av alle ting! Ikke sånn kjempe masse og helst ikke av den søte typen, men dette skulle visstnok hjelpe. Har ikke kjent noe særlig virkning, men har ikke spist noe særlig lakrits heller, da ikke det er ynglingssnopet mitt!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jaaa! Merker det hver dag!
missT Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Takker og bukker for alle svarene! Det var godt å høre at det var flere enn meg som har det slik Får fortsette å drikke masse vann og håpe det gir seg snart... Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå