Gå til innhold

Det gikk i vasken.. ( litt langt..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde uttak på fredag og fikk bare ut tre egg, selv om det var flere der. Håpet likevel at det skulle være nok, men det viste seg at ingen av eggene ble befruktet, så nå er vi på scratch.. Tungt å tenke på at alle hormonsvingningene, smertene og håpet var til ingen nytte. Tror ikke vi gir opp, men trenger tid til å fordøye dette. Det er jo en sorg, være så godt i gang, men så svikter det i siste øyeblikk. Tror nesten det hadde vært bedre å få satt inn egg men ikke blitt gravid. Vet ikke, det føles sånn nå. Jeg ble jo gravid sist, men mistet, så jeg hadde håpet at det skulle funke denne gang.

Til Tullemor: Nei, jeg har ikke hatt noe annet nick før, er ganske ny her, men var bare snikleser mens jeg hadde forrige forsøk.

Jeg vet i alle fall hva dere går gjennom jenter og jeg heier på dere. Blir like glad hver gang noen lykkes. Jeg er jo tross alt heldig som har barn fra før, men min elskede har ingen, og jeg unner ham å bli pappa.

Stå på, modige slitere!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære nicebeaver.

Dette var leit,og jeg vet ikke hva jeg skal si.

Vil sende deg en klem,håper dere tar vare på hverandre og finner veien videre sammen...

Skrevet

Dette var trist, nicebeaver!

Vi har heldigvis ikke opplevd situasjonen som dere er i nå, men vi var farlig nær på forrige forsøk, så jeg kan føle det litt på kroppen hvordan det er å være dere nå.

Du hadde en dårlig syklus nå, men behøver ikke å oppleve det på neste forsøk. Uansett er dere nødt til å bearbeide denne sorgen før dere er klare til å gå videre. Det er sunt for dere begge.

Husk at kommunikasjon er viktig! Ta godt vare på hverandre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...